czwartek, 30 czerwca 2011

Stosik 2/2011 :)

Z wcześniejszego stosiku zdążyłam zaledwie opisać jedną książkę ("Z ciemnością jej do twarzy") i przeczytać dwie Charlaine Harris o Lily Bard, a pojawił się kolejny. Całkowicie odmienny, w pierwszym poza słownikiem były prawie same kryminały, w tym przeważają romanse. Kilka dni temu dostałam książkę "Z Miśkiem w Norwegii. Jak łatwo i tanio podróżować z dzieckiem po świecie" Aldony Urbankiewicz, którą wygrałam w konkursie organizowanym przez portal Lubimy Czytać.  A dziś zawitała do mnie paczuszka powitalna ze sklepu Harlequin. Poza jedną obiecaną książką za pierwsza opinię, dostałam dodatkowo 5 gratisów. Dziękuję.
Książki z różnych serii wydawnictwa:
  • Terri Brisbin, Ślepa miłość, Romans Historyczny,
  • Maureen Child, Opowieść o szczęściu, Gorący Romans,
  • Susan, Stephens, Kochanka króla, Romans z szejkiem,
  • Gina Wilkins, Serce na dłoni, Orchidea,
  • Liz Fielding, Wymarzony ślub, Romans,
  • Emma Darcy, Majątek w Australii, Światowe Życie.
Będę miała co czytać na spacerach po parku z wózkiem :)

6 komentarzy:

  1. Życzę wiele czytelniczych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stosik. Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa "Miśka" chodzi za mną już od jakiegoś czasu ale ciągle nie chce zagościć w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Edward super :) Czytałam na głos i Bartkowi z Filipem bardzo się podobała :)

    Mam nadzieję, że paczuszka jutro dojdzie bo wysyłałam jednocześnie z prezentem dla Laury i Emilia już napisała że paczuszkę otrzymała a to 500 km.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Z Miśkiem w Norwegii" mam w planach, czeka w kolejce na razie :) ale już ją przeglądałam, zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ten Misiek, a i ile romansów otrzymałaś, miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy coś wnosi i jest dla mnie ważny. Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...