niedziela, 4 marca 2012

Stosik

Ostatni stosik :)
  • Martyna Wojciechowska, Argentyna, National Geographic 2011, 127 s.
  • Maria V. Snyder, Siła trucizny,  Mira 2012, 380 s. (wpis)
  • Beata Pawlikowska, Blondynka na językach. Hiszpański europejski, G+J Gruner Jahr 2011, 244 s.
  • Blake Charlton, Czaropis, Prószyński i S-ka 2010, 607 s.
  • S.A. Swann, Wilczy miot, Prószyński i S-ka 2011, 385 s. (wpis)
  • S.A. Swann, Wilczy amulet, Prószyński i S-ka 2011, 382 s. (wpis)
  • M.D. Lachlan, Synowie boga, Prószyński i S-ka 2011, 582 s.
  • Wojciech Cejrowski, Rio Anaconda, Zysk i S-ka 2006, 435 s.

9 komentarzy:

  1. Śliczny stosik. Szczególnie Cejrowski i Martyna! Zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Cejrowskiego od dłuższego czasu się czaiłam i w końcu kupiłam. Właśnie czytam i już wiem, że to był udany zakup :) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie

      Usuń
    2. Obawiam się, że to czytanie trochę potrwa, bo to jedna z nielicznych pozycji, którą również mój mąż chce przeczytać, więc zaczęliśmy sobie czytać na głos, a przy dziecku, własnej działalności i etacie wspólny wolny czas, to rzadkość. Jednak zawsze do przodu :)

      Usuń
  2. Lachlan, Lachlan... Kupiłam na Allegro zachęcona piękną, "wilczą" okładką Czekam na Twoją opinię - czy wnętrze jest równie porywające co obwoluta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, ale na pewno dam znać.

      Usuń
  3. Próbowałam czytać "Wilczy miot", ale się poddałam. Nie mogłam się wczytać w nią. Cejrowskiego zazdroszczę, czytałam Gringo i bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bujaczek - pierwsze kilkanaście stron mnie prawie zniechęciło, ale się nie poddałam i bardzo się cieszę, bo książka mnie wciągnęła o czym tu i właśnie czytam drugi tom, czekając na trzeci i ostatni :)

      Usuń
  4. świetny stos, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozazdroszczę Ci stosika :) Połowę z nich to same smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy coś wnosi i jest dla mnie ważny. Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...